شرکت مشاوره چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

یک شرکت مشاوره  مدیریت یک مجموعه مهارت خاص را به یک یا چند مشاور ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را که توانایی داخلی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد برطرف کند. در بعضی موارد ، مشاغل صرفاً چشم انداز بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

برترین شرکتهای مشاور مدیریت معروف امروزه

گروه جوانان چند ملیتی که در اتاق کنفرانس نشسته اند و در جلسه تجاری طوفان فکری می کنند. یکی از بزرگترین صنایع در حال رشد در جهان امروز صنعت مشاوره است. رشدی که در صنعت مشاوره دیده می شود نتیجه مستقیم تغییرات گسترده ای است که صنعت تجارت به طور کلی در دهه گذشته مشاهده کرده است. برای انطباق با این تغییرات ، مشاغل در هر اندازه ای برای کمک به شرکت های مشاوره مراجعه می کنند. موفقیت صنعت مشاوره منجر به ظهور هزاران شرکت مشاوره در سراسر جهان شده است. س isال این است که اگر به مشاوره حرفه ای برای تجارت خود نیاز دارید ، حتی کجا شروع به جستجو می کنید؟

شرکت مشاوره مدیریت چیست؟

قبل از رفتن به شرکت های برتر مشاور مدیریت در جهان ، بیایید نگاهی بیندازیم دقیقاً یک شرکت مشاوره چیست و چه نوع خدماتی را ارائه می دهند. یک شرکت مشاوره یک مجموعه مهارت خاص را به یک یا چند مشاور ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را که توانایی داخلی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد برطرف کند. در بعضی موارد ، مشاغل صرفاً چشم انداز بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

در مورد کاری که یک شرکت مشاوره مدیریت در واقع انجام می دهد ، این متفاوت است. اکثر شرکت ها خدمات مشاوره مالی یا مدیریتی و در برخی موارد هر دو ارائه می دهند. یک شرکت مشاوره مدیریت می تواند به بهبود یا توسعه استراتژی های جدید تجاری کمک کند ، به یافتن و حل ناکارآمدی در کل فرآیندهای تجاری کمک کند و به بهبود جنبه های خاص یک سازمان از جمله بازاریابی ، فروش ، منابع انسانی و فناوری اطلاعات کمک کند. اکثر شرکت های مشاوره خدمات مدیریت خود را بر صنایع خاص نیز متمرکز می کنند.

شرکت های برتر دارای رتبه بندی Prestige

هنگام تحقیق در مورد شرکت های برتر مشاوره مدیریت در صنعت ، به سرعت خواهید فهمید که لیست های مختلفی وجود دارد که طی چند سال گذشته منتشر شده است. لیستی که ارزش بررسی را دارد لیست معتبرترین شرکت های جهان در استاتیستا است. این بنگاه ها بر اساس اعتبار توسط همتایان خود در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی شدند. در میان ده برتر "چهار بزرگ" قرار دارد که چهار شرکت مشاور مدیریت در جهان هستند. به صورت ترکیبی ، این شرکت ها 40 درصد از بازار جهانی را تشکیل می دهند.

شرکت های برتر مشاوره مدیریت

در زیر 15 شرکت مشاور برتر وجود دارد که در لیست معتبرترین شرکت های مشاوره مدیریت در Statista در ایالات متحده همراه با چند جزئیات بیشتر در مورد هر شرکت و نوع خدمات آنها ارائه شده است.

McKinsey & Company

جای تعجب نیست که شرکت مشاوره مدیریت McKinsey & Company در راس این لیست قرار دارد - بدون شک آنها شناخته شده ترین شرکت مشاور در کل جهان هستند. آنها همچنین یکی از قدیمی ترین ها هستند که در سال 1926 توسط جیمز او مک کینزی و ماروین بوور تاسیس شده اند. آنها در حال حاضر بیش از 127 دفتر در سراسر جهان دارند و بیش از 8 میلیارد دلار درآمد دارند. آنها یک شرکت مشاوره مدیریت هستند که در زمینه های عملی مختلفی از جمله پرداختن به موضوعات عملیاتی ، سازمانی ، استراتژیک و فن آوری در صنایع مختلف مانند رسانه ها ، سرگرمی ، منابع طبیعی و فناوری های پیشرفته متمرکز هستند. اگرچه به دلیل محرمانه بودن دقیق آنها شناخته شده است ، گفته می شود که آنها به 80 شرکت از 100 شرکت برتر مستقر در ایالات متحده خدمت می کنند.

گروه مشاوره بوستون ، شرکت

شرکت مشاوره مدیریت فوربس در لیست 100 شرکت برتر برای کار BCG در رتبه چهارم قرار گرفت. شهرت BCG در زمینه نوآوری یکی از اولین شرکتهایی است که تمرکز خود را بر رهبری تفکر گذاشته است. آنها با بیش از 90 دفتر در 50 کشور مختلف ، در لیست بزرگترین شرکتهای مشاور دوم هستند. آنها علاوه بر خدمت به بسیاری از 500 شرکت بزرگ جهان ، با شرکت های متوسط ​​تر از جمله سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: